Waar ben je naar op zoek?

Hoe pas ik Mijn werkplek aan?

Je kunt jouw werkplek zien als je bureaublad. Je voegt hier de items toe die je vaak gebruikt zoals bijvoorbeeld Klanten, Gespreksverslagen of kenmerken die je regelmatig gebruikt. Het toevoegen van deze items aan Mijn werkplek heeft als voordeel dat je makkelijk en snel door PerfectView kunt navigeren.

Volg de volgende stappen om jouw werkplek aan te passen:

  1. Klik rechts op je scherm op het oranje icoon met het tandwiel. Dit zijn je instellingen. Als gebruiker zijnde openen direct je persoonlijke instellingen. Heb je ook toegang tot de beheerders instellingen? Klik dan eerst even op Persoonlijke instellingen.
  2. Kies onder het kopje Algemeen voor de optie Mijn werkplek inrichten. Er opent nu een venster waarin je de werkplek kunt aanpassen. In de linker kolom zie je de huidige werkplekinrichting en aan de rechterkant zie je de items onder Meer. Deze items kun je toevoegen aan de werkplek.
  3. Bij de items met een +teken kun je deze openen door op de + te klikken en dan kunnen de sub-items worden toegevoegd aan de werkplek. Zo kun je bijvoorbeeld Kenmerken uitklappen door op het +teken te klikken. Vervolgens selecteer je een sub-item, bijvoorbeeld Algemene nieuwsbrief. Om dit toe te voegen klik je op +Toevoegen aan mijn werkplek.
  4. Bepaal in de linkerkolom met de pijltjes in welke volgorde je de items wilt plaatsen. Door te klikken op – Verwijderen kun je ook items uit je werkplek verwijderen.
  5. Als je klaar bent klik je op Toepassen.

Wil je daarnaast ook de kolommen in de overzichten zelf aanpassen. Klik dan hier hoe je een weergave aanpast.

Was dit artikel nuttig ?
3.5 out of 5 stars
5 Stars 0%
4 Stars 0%
3 Stars 100%
2 Stars 0%
1 Stars 0%
How can we improve this article?
PerfectView