Waar ben je naar op zoek?

Hoe pas ik Mijn werkplek aan?

Je werkplek binnen PerfectView is als het ware je bureaublad. Je kunt hier de items aan toevoegen die je vaak gebruikt, zoals: klanten, gespreksverslagen of kenmerken die je regelmatig gebruikt. Wanneer je deze items aan Mijn werkplek toevoegt, heeft dat als voordeel dat je makkelijk en snel door PerfectView kunt navigeren.

Volg deze stappen om jouw werkplek aan te passen:

  1. Ga naar Instellingen (het tandwiel-icoon rechts op de pagina). Ga vervolgens direct naar de Persoonlijke instellingen;
  2. Ga naar Algemeen en kies voor de optie Mijn werkplek inrichten. Er opent nu een venster dat je de mogelijkheid biedt om je werkplek aan te passen. In de linkerkolom zie je de huidige werkplekinrichting, en aan de rechterkant zie je de onderdelen die onder Meer vallen. Deze items kan je toevoegen aan de werkplek;
  3. Klik op het >-teken om een bepaalde map te openen. Door op het plus-teken te klikken, kunnen items aan je werkplek worden toegevoegd. Zo kan je bijvoorbeeld het onderdeel Kenmerken uitklappen, door op het >-teken te klikken. Vervolgens selecteer je een sub-item, bijvoorbeeld Algemene nieuwsbrief. Om dit toe te voegen aan je werkplek, klik je op het +-teken;
  4. Bepaal in de linkerkolom, middels de pijltjes, in welke volgorde je de items wilt plaatsen door deze naar de juiste plaats te slepen. Door te klikken op het min-teken, kan je ook items uit je werkplek verwijderen;
  5. Als je klaar bent, klik je op Toepassen.

Zelf de kolommen in een overzicht/ weergave aanpassen? Klik dan hier om te lezen hoe je een weergave aanpast.

PerfectView