Waar ben je naar op zoek?

Welke activiteitstypen zijn er in CRM?

Je kunt verschillende type activiteiten inzetten. In de inrichtingsfase bepaalt een beheerder welke typen aan en uit worden gezet. Zie hieronder een opsomming van de beschikbare typen.

Bekijk voor het lezen van dit artikel deze korte video van een van onze CRM coaches voor toelichting op de meest gebruikte relatietypen.

ActiviteittypenOmschrijving
Agenda-afspraakAfspraken vanuit je agenda die je in PerfectView laat bijwerken bij de relatie.
CampagneOverzicht van een bulk actie.
ContractSla hier de afspraken in op die je met de klant maakt omtrent een contract.
Contract van derdeEen contract dat een van jouw relaties heeft bij een externe relatie.
CorrespondentieEen activiteit om bijvoorbeeld je brieven in op te slaan die je naar je relaties hebt gestuurd, danwel hebt ontvangen.
E-mailAlle gearchiveerde e-mails, zowel vanuit je e-mailclient als verzonden vanuit PerfectView.
GespreksverslagEen activiteit om notities van je gesprek die je met je relaties hebt, te noteren .
KlachtEen activiteit om de klachten in vast te leggen van je relaties.
MailingEen samenvatting van een verstuurde mailing via een campagne.
PostregistratieHet vastleggen van in- en uitgaande poststukken.
ProjectEen handige activiteit om de projecten binnen je organisatie overzichtelijk te houden.
SupportLeg hier alle gegevens in vast omtrent supporttickets binnen jouw organisatie.
TaakMaak een korte to-do voor je zelf of voor een collega. Bijvoorbeeld een terugbelverzoek.
VerkoopfactuurMet deze activiteit kun je facturen versturen naar je relaties. Deze kunnen ook gesynchroniseerd worden met een boekhoudpakket.
VerkoopkansDeze activiteit is bedoeld om je salestraject in vast te leggen. Vanuit hier worden offertes verstuurd en kan jouw relatie online akkoord geven.

Start je net met het werken met PerfectView en moet je je verkoopproces nog inrichten? Lees dan vooral even dit artikel.

Klik hier om te leren hoe je met activiteiten kan werken.

PerfectView