Waar ben je naar op zoek?

Kan ik een afgesloten activiteit heropenen?

Wanneer je een activiteit of een relatie per ongeluk hebt gemarkeerd als voltooid, dan kan deze actie niet ongedaan gemaakt worden. Je kunt deze activiteit dan niet heropenen. Hieronder wordt aangegeven wat je in zo’n geval wél kunt doen.

Koppel een nieuwe activiteit aan de gesloten activiteit

Indien je een activiteit per ongeluk hebt gemarkeerd als voltooid, dan kan je wel een nieuwe activiteit aanmaken en deze koppelen aan de afgesloten activiteit middels het tabblad Gekoppelde activiteiten.

Wanneer dit tabblad (nog) niet zichtbaar is, dan kan de administrator ervoor zorgen dat dit tabblad wel gebruikt kan worden. Daarvoor kan de administrator deze stappen volgen: ga naar Instellingen (1)> Applicatie instellingen (2)> Configuratie> Tabbladen (3) > Hier vink je de optie activiteiten onderling kunnen koppelen aan (4) .
Zo is de samenhang tussen de activiteit inzichtelijk, en vind je toch alle informatie op één plaats terug.

Let op: je kunt aan een afgesloten activiteit wel notities blijven toevoegen.

Voltooide verkoopactiviteiten

Wanneer je een verkoopactiviteit hebt gemarkeerd als voltooid is het mogelijk om deze te dupliceren, je kunt dit doen door een verkoopactiviteit (bijvoorbeeld verkoopkans) te openen en rechts bovenaan op de knop Acties en dan vervolgens op de optie Dupliceren te klikken.

In een wachtrij plaatsen

Indien je bij een bepaald type activiteit niet zeker weet of deze later opnieuw geopend moet worden, dan kan je er ook voor kiezen om hier een wachtrij voor aan te maken. Zo kan je bijvoorbeeld voor support een wachtrij maken waarin supports die in afwachting zijn van een reactie zijn opgenomen. Zo staan de activiteiten niet meer in je te doen lijst, maar zet je ze in de ‘wacht’ totdat je weet of deze afgesloten kunnen worden. Klik hier om meer te leren over wachtrijen aanmaken.

PerfectView