Waar ben je naar op zoek?

Hoe werkt het autorisatie logboek?

In CRM Online wordt automatisch vastgelegd wie er wanneer wijzigingen doorvoert in de volgende instellingen: toegang (in- en uitloggen in de applicatie), rechten, keuzelijsten, weergaven, wachtrijen en koppelingen. In het autorisatie logboek kun je terug lezen wie iets heeft gewijzigd en wanneer dit is gebeurd.

Je komt hier via de Applicatie instellingen > Autorisatie > Logboek. Bovenin heb je de navigatie buttons naar de verschillende log onderdelen. Wanneer je op bijvoorbeeld Weergaven klikt dan vind je daar veel informatie over wie welke weergave heeft aangepast en ook hoe laat en wanneer. Zo heb je een totaal overzicht over verschillende onderdelen.

Bij het onderdeel Toegang en Koppelingen kan je ook nog exports maken zodat je dit in een Excel bestand krijgt.

Was dit artikel nuttig ?
0 out of 5 stars
5 Stars 0%
4 Stars 0%
3 Stars 0%
2 Stars 0%
1 Stars 0%
How can we improve this article?
PerfectView